Rüyada Saklı Tanıtım

By Mayıs 06, 2017 ,



Rüyada Saklı kapak fantastik kitap rüya koruyucu
Rüyada Saklı


Ben Yelda,

Kanımdan gelen güç ile yıllardır diğer insanların rüyalarında dolaşıyorum ve asli görevimi yerine getiriyorum.

Varlığım rüyalarınızın tanımını değiştiriyor. Rüyalarınızda sevdiğinizle kavuştuğunuzda, mutluluk gözyaşlarım size eşlik ederken, Özlem duyduğunuz birini kolundan tutup sizin rüyanıza getiriyorum. 

Minik çocukların hayal gücünün sınırlarının zorlandığı rüyalara her zaman şaşırıyorum ve hayretle onları takip ediyorum. 

Kabuslarınızı hiç düşünmeyin. Sizi o korkunç sahnelerden ve duygulardan çekip alıyorum.

Ama kim bilebilirdi ki onun rüyasına tutsak olup, asıl rüyasının yönü değişenin ben olacağımı…

Adımla gelen o eşsiz gecede onun bana temas eden minik bir dokunuşu, şu ana kadar dokunduğum tüm renkli  rüyalara gri renk salacaktı… 



Eğer Diğerlerine de Bakmak İstersen :)

0 Güzide Yorum