dizüstü AŞKlar *KAÇ KÖŞELİ ÜÇGEN*

By Mayıs 21, 2017 ,

 

                                                        1.SEKME


İkimizde farklı cehennemlerdeydik. Sonra birbirimizi bulduk. “ölümcül 7 günahtan hangisini işledin”?dedim. Şehvet dedi. Sen diye sordu. Kibir dedim. Sonra ruhlarımızı birlikte hafifletip günahlarımız oranında cezalandırıldık, pişmanlık duyduk. Dante’ nin Araf’ına tırmandık ve evet artık yeryüzü cennetini görebilirdik.
Çünkü isteğine yaklaştıkça akıl yetimiz,
Öyle derinlere dalar kİ;                                                                                   İzleyemez onu belleğimiz…


Bazen sıradan görünen ve olağan başlayan hikâyelerin sonu başka yerlere gidebiliyordu. Ve o gece de bütün bu olanların başlangıcı olacaktı. Bilinmeze doğru sürüklenmeye başladığımı henüz bilmiyordum. Tek istediğim biraz eğlenmekti…
Bizim buralar çok sıcak olur yazları, akşamları hava biraz serinlerse şanslısındır. Ha bu arada Mersin de yaşıyorum ben. Yine o sıcak günlerden birinde en sevdiğim arkadaşlarımdan biriyle bir araya gelmişiz; Papatya. Dedikodu, gırgır, şamata, eski anılar derken biraz eğlenmek istedik. Sosyal medyada dolaşırken reklamı çıkan saçma sapan sohbet uygulamalarından birini indirmeye karar verdik sonra. Civardan erkek beğenecek Papatya bana. Kendisi nişanlı çünkü.  İlk önce sana güzel bir isim seçelim dedi, sonra internetten bulunan fake bir foto.
 Orada herkes olabilirsiniz, istediğiniz herkes; isterseniz toplumsal baskının size empoze etmeye çalıştığı kimlikten uzaklaşıp, kimseye söyleyemediğiniz cinsel tercihlerinize uygun partnerler bulun, isterseniz; fantezi gücünüzü geliştirecek yeni insanlarla tanışın. Ya da muhafazakar kimlikle kaydolun ve kimseye anlatamadığınız, kimsenin sizi dinlemediği çevrenizden uzaklaşıp, sizi dinleyecek birini bulun. Bazen hiç tanımadığınız biriyle konuşmak çok iyi gelebilir çünkü. Biz de bu sonuncuyu seçtik. Sayfada gezerken gelen değişik mesajlarla eğlenmemiz de cabasıydı tabi. Ama en çok ilgimi çeken ve eğlenceli bulduğum dikkat çekme yöntemlerinden biri; hayır duasıyla başlayanlardı. J İlk önce güzel dilek ve temennilerde bulunup, amin ile bitirenler. E karşılık verip teşekkür ettiğinde de Allah’ ın izniyle benimle konuşur musunuz ile devam ederdi. Üzgünüm tatlım ama ben şeytanın emrindeyim. Kuşkusuz en rahatsız edici olanlar evli-sevgili çiftlerdi. Aslında, ‘ sebeplerimi bilmiyorsan seçimlerimi yargılama’  demiş. Charles Bukowski.   Sanırım beni rahatsız eden duygu, siz birine gerçekten güvenip kendinizi adamışken onun, sizi başka yerlerde başka kişilerle  aldatıyor olmasıydı. En sempatik bulduklarım da aşk acısı çeken ergen kardeşlerimdi kuşkusuz. Hepsi bir gün geçecek deseniz bile inanmıyorlar tabi.
Sayfada dolaşıp profilleri incelerken Papatya ’şuna yazsana dedi’. Baktım biraz inceledim, fena değilmiş yazalım dedim. Kendi çapında hoş olan bir çocuk olduğu için geri dönüş sağlamak açısından etkileyici bir giriş yapmak gerekiyordu. Düşündük pek bulamadık. Merhaba dersem ne dersin dedim. Merhaba dedi. Peki nasılsın dersem dedim. Güldü, iyiyim  sen nasılsın derim dedi. Sanırım internetten bulduğum kızı beğenmişti. Sana da buradan teşekkürler Brazilyalı manken bacım. J Daha sonra sohbet etmeye başladık. Bana kalsa tek gecelik bir şey olacaktı sabaha uygulamayı silecektim. Yapamadım. Adını bilemediğim bir duygu beni orda tutuyordu. Başka biri olabilme mi ya da özgür olabilmemi ne dersiniz bilemem. Ama bence tamamen ağzıma sıçacak adamları bulabilme yetimle ilgiliydi.  Zamanla siz de ne demek istediğimi anlayacaksınız.


Eğer Diğerlerine de Bakmak İstersen :)

0 Güzide Yorum